Ik weet niet hoe het u vergaat maar ik kan het woord scenario’s niet meer horen. Hoe ziet de P&L eruit als we -25% doen of ...
als we helemaal geen klanten verwachten tot aan Q4? Ga er maar aan staan... toch is plannen en vooruitkijken juist in deze tijd een onverwachte kans. Kijk eens goed naar de mogelijkheden die gaan ontstaan, wie gaat de winkelstraat verlaten en welke plekken “white spots” staan nog op je wenslijst voor jullie concept. Moet ik niet eens kritisch mijn huren onder de loep nemen en in onderling overleg met mijn verhuurder eens opnieuw naar het contract kijken (als het goed is hebben jullie de afgelopen tijd zowiezo contact gehad..) en houd op met mailen en schrijven pak de telefoon en bel de huurder of verhuurder gewoon op! Vertrouw op je medewerkers om je te helpen bij deze scenarios en durf in de toekomst gewoon eens te sturen op hun output en laat zien dat je hun mening op waarde schat. Het zal je helpen bij je peace of mind als ondernemer en als mens.
Tip van de week -meaningfulmatters-: een paar mooie lezingen samengebracht door de inspirerende docenten van Avicenna.